VII niedziela zwykła B

VII niedziela zwykła B
R: Pokładam w Panu ufność swą (2 i 3 zw.)
Błogosławiony, komu odpuszczone są winy
O: Chcę bliżej Ciebie być*
K: Oto święte Ciało Pana

O Panie Ty nam dajesz
Dz: Bądź uwielbiony miłosierny Boże

Panie mój cóż Ci oddać mogę
Z: Nie opuszczaj nas...Jezu (4 zw.)

Bóg nad swym ludem zmiłował się
Nasze plany i nadzieje  

*
1. Chcę bliżej Ciebie być o Boże mój,
Z Tobą przez życie lżej nieść krzyża znój.
I pieśnią sławię Cię, uwielbiam Imię Twe.
Chcę bliżej Ciebie być o Boże mój.

2. Chcę bliżej Ciebie być, więc dźwignij mnie!
Niech mnie pokrzepi Krew i Ciało Twe.
<<Niechaj się z grzechu błot w radosny zerwę lot.
Chcę bliżej Ciebie być, więc dźwignij mnie!>>

lub 
<< Niech śmiało lecę wzwyż, gdzie Ty jak słońce lśnisz.
Chcę bliżej Ciebie być więc dźwignij mnie!>>


3. Chcę bliżej Ciebie być: to hasło me!
U Twych najświętszych stóp odpocząć chcę;
Tęsknocie połóż kres, niech ujrzę Cię zza łez.
Chcę bliżej Ciebie być: to hasło me!


 
 

Komentarze

  1. WITAM MOJE PROPOZYCJE NA 7NIEDZIELE ZWYKLA W-BOZE MOCNY PD-OJCZE Z NIEBIOS KOM-CIEBIE CALA DUSZA PRAGNE Z- Z TEJ BIEDNEJ ZIEMI.POKLADAM W PANU UFNOSC MA NIE JEST ZNANA LUDOWI.CHCE BLIZEJ CIEBIE BYC TO MELODIA -BYC BLIZEJ CIEBIE CHCE.POZDRAWIAM,PROSZE O OPINIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokładam w Panu - proste, u mnie też było nieznane. Ale w dosłownie 2 tygodnie ludzie się nauczyli (grałem to kilka razy przez ten czas, nawet nie robiłem slajdów)- polecam.
      Chcę bliżej Ciebie być - mel. oczywiście na Być bliżej Ciebie chcę.
      Co do Twoich propozycji dla mnie OK :)

      Możesz podać swoje imię i miejscowość przy swoich propozycjach, nie będą wówczas anonimowe.
      Pozdrawiam także :)

      Usuń
  2. mam na imie jarek gram w kosciele sw bartlomieja w szembruku woj kuj-pom jesli chcesz zobaczyc kosciolek nasz wpisz w google szembruk

    OdpowiedzUsuń
  3. I visited several blogs however the audio feature for audio songs existing at this site is actually marvelous.


    my webpage; web page

    OdpowiedzUsuń
  4. I am not sure where you are getting your information, but great topic.

    I needs to spend some time learning much more or understanding
    more. Thanks for magnificent information I was looking for this information for my mission.


    My web blog ... cooking methods; ,

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Umieszczam wszystkie komentarze ! Włączona weryfikacja służy filtracji spamu. KT

Popularne posty z tego bloga

Dziecino słodka, czemu drżysz - nuty (SATB)