Świętych Archaniołów Michała, Gabriela i Rafała

Świętych Archaniołów Michała, Gabriela i Rafała

R: Radośnie Panu hymn śpiewajmy (1,2,9) (w nawiązaniu do Antyfony na wejście)
Książe Niebieski /lub
Aniele Duchu wspaniały 
Aniele, stróżu duszy
O mój ty Aniele
Święty Michale Archaniele
Pd: Głoś Imię Pana /lub
Jeden chleb  (2)
K: Skosztujcie i zobaczcie
Pójdźcie błogosławić Pana
Kłaniam się Tobie

Jezusa ukrytego 
Bądźże pozdrowiona 
Jam jest chlebem żywym
O Panie, Ty nam dajesz
Pan wieczernik przygotował
Kłaniam się Tobie
U: Upadnij na kolana
Głoś imię Pana /lub
Radośnie Panu hymn śpiewajmy /lub
Z: Cały świat niech śpiewa tę pieśń
Poślij o Panie swego Anioła 
Błogosław Panie nas
Książe Niebieski /lub


Pieśni do Archaniołów Rafała, Michała, Gabriela (lub mówiące o ich działaniu), a także pieśni o Aniołach:

Rafał, Michał, Gabriel:

Chwało Aniołów promiennych przez Ciebie,
Sławimy was, Archaniołowie (Hymn brewiarzowy)
Ciebie, Chryste, Blasku Ojca (Hymn brewiarzowy)
Poślij nam, Chryste (Hymn brewiarzowy)
 
Michał:

Wodzu naczelny wojska niebieskiego
Święty Michale, Aniele Boży
O Wodzu potężny
Mocarzu niebios, święty Michale
Anielskich rzesz Tyś dzielny wódz
O Michale Archaniele
Rozwiń Aniele
Któż jak Bóg
Quis ut Deus
Z Tobą pokonam grzech
Książe niebieski
Pochylony do Twych stóp
O Wodzu dusz
Błogosław Panu ziemio
Patronie nasz, Święty Michale
Twoje imię Michael
Święty Michale Archaniele, wspomagaj nas
Rozwiń skrzydła

Rafał:

Rafale święty! Wielki Archaniele

Gabriel:

Wesołem sercem ku czci Najświętszemu,
Z wesołém sercem ku czci Najwyższemu
Archanioł Boży Gabryel

Aniołowie:

Wierny Stróżu! coś mi dany
Mój stróżu Aniele,Ty miły patronie,
Przybądzcie święci Duchowie,
W Majestacie, na niebieskim tronie
Zawitaj wojsko nieogarnionego Króla
Z tysiąca Świętych wybrany
Bądź pozdrowiony Aniele sławny!
Chwal niebo Pana w radości
Aniele, Stróżu duszy
O Ty, mój Aniele złoty,
Aniele, Tyś mi dany
Cześć winną tobie Stróżu mój Aniele
Aniele, Duchu wspaniały
Idź precz, nieszczęsny grzeszniku
Aniele Stróżu, oraz mój Patronie!
Witajcie z nieba zesłani posłowie
Psalm 91 (Bóg Twój przekazał moc swoim aniołom)
Aniele Boży 
Stwórco wszechświata (Hymn brewiarzowy)
O najlepszy Stwórco świata (Hymn brewiarzowy)
Śpiewajmy Aniołom (Hymn brewiarzowy) 
Kto się w opiekę (6)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dziecino słodka, czemu drżysz - nuty (SATB)