V Niedziela Wielkiego Postu, A,

V Niedziela Wielkiego Postu, A,
R: Panie, co mieszkasz na wysokim niebie (w nawiązaniu do Antyfony na wejście)
Przystąpię do ołtarza (1-5) (w nawiązaniu do Antyfony na wejście)
Zmiłuj się Boże (w nawiązaniu do Antyfony na wejście)
O Boże mój, o Zbawicielu (w nawiązaniu do Antyfony na wejście)
Krzyżu mój krzyżu (w nawiązaniu do Kolekty)
Zmiłuj się Panie (w nawiązaniu do Antyfony na wejście)
Wstań, który śpisz (w nawiązaniu do Liturgii słowa)
Jezu Miłosierny
Ach Królu mój
Iudica me Deus + Ps 42, 3 (w nawiązaniu do Antyfony na wejście)
Pd: Króla wznoszą się znamiona (1, 7) (w nawiązaniu do Liturgii słowa)
Wierzę, iż żyje mój Odkupiciel (1-2) (w nawiązaniu do Liturgii słowa)
Pokładam w Panu
Drzewo krzyża surowe (w nawiązaniu do Liturgii słowa)
Niech błogosławiony będzie Bóg (w nawiązaniu do Liturgii słowa)
Bądź mi litościw (w nawiązaniu do Modlitwy nad darami)
Pójdź do Jezusa (w nawiązaniu do Modlitwy nad darami)
Panie umocnij wiarę naszą
Confitebor tibi Domine + Ps 118, 1-2. 30. 34. 36. 58. 97
K: Jam jest Chleb Życia (w nawiązaniu do Antyfony na komunię)
Jam jest Chlebem żywym (w nawiązaniu do Antyfony na komunię)
Witam Cię, witam (nie pomijając 4 zwrotki) (w nawiązaniu do Antyfony na komunię)
Ja wiem, w kogo ja wierzę (w nawiązaniu do Antyfony na komunię)
O Krwi najdroższa (w nawiązaniu do Modlitwy po komunii)
Videns Dominus flentes + Ps 129, 1-8
U: Dzięki, o Panie (1-4)
Dziękujemy Ci, Ojcze nasz (2, 4, 5-6)
Cisza
Z: Adoremus Te, Christe
Wisi na krzyżu (1-2, 6-7)
Dowolna pieśń do NMP

A pod krzyżem Matka stała
Dowolna pieśń pasyjna

V Niedziela Wielkiego Postu, to dawniej Niedziela Pasyjna. Do dziś, w niektórych kościołach, zasłaniane są krzyże i obrazy o tematyce Męki Pańskiej. Od tej niedzieli, możemy wykorzystać pieśni mówiące bezpośrednio o Męce Pańskiej! Do czego zachęcam, gdyż skarbiec tego typu pieśni, jest przeobfity.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dziecino słodka, czemu drżysz - nuty (SATB)