Świętego Tomasza Apostoła, święto


R: Ciebie całą duszą pragnę
Będę Cię wielbić
Boże, obdarz kościół Twój
Panie mój, cóż Ci oddać mogę?
Pan nie opuszcza nigdy
Boże, jesteś moim Bogiem
Być bliżej Ciebie chcę
W majestacie na niebieskim tronie
Tomaszu wątpiący, nie chciałeś uwierzyć (hymn z Jutrzni)
Pd: Panie, umocnij wiarę naszą
Panie, przymnóż nam wiary
Com przyrzekł Bogu
Idźcie na cały świat (lub)
Głoś imię Pana
Chwała wam, Apostołowie (lub)
K: Zbliżam się w pokorze (1-4)
Panie, dobry jak chleb (z 4 zwr)
Ja wiem w Kogo ja wierzę
U: Dziękujemy Ci Ojcze nasz
Niech cały świat
Pan mój, Wódz i Pasterz
Głoś Imię Pana
Boga naszego
Z: Błogosław Panie nas
Pod Twa obronę
Niech żyję Jezus
Weź w swą opiekę
Idźcie na cały świat (lub)
Chwała Wam, Apostołowie (lub)
O Panie, Tyś moim Pasterzem
Pan, mój Wódź i Pasterz

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dziecino słodka, czemu drżysz - nuty (SATB)