Świętego Wawrzyńca

R: Boże, najwyższa nagrodo
Ciebie Wawrzyńcze święty
W majestacie na niebieskim tronie
Święty Wawrzyńcze, cierpiałeś dla Boga (Hymn brewiarzowy)
Nie bez ran ten bój się toczy (Hymn brewiarzowy)
Chrystusowego sławmy męczennika (Hymn brewiarzowy)
Boże mocny, Boże cudów
Pokładam w Panu ufność mą
Boże w dobroci
Niech się radują niebiosa i ziemia
Gdzie miłość wzajemna i dobroć
Miłujcie się wzajemnie
Naucz nas, Panie
Witaj święty męczenniku
Ludu kapłański
Pd: Być bliżej Ciebie chcę
Chcę bliżej Ciebie być
Jakże pójdziemy za Tobą
Wszystko Tobie dziś oddaję
Wszystko Tobie oddać pragnę
Com przyrzekł Bogu
Boże lud Twój
Składamy Ci Ojcze
Czego chcesz od nas, Panie
Gdzie miłość wzajemna i dobroć
Z rąk kapłańskich
K: Jezu w Hostii utajony
Jezusowi cześć i chwała
Panie, pragnienia ludzkich serc
Ty sycisz głody ludzkich serc
Panie, pragnienia ludzkich serc
Przyjdźcie do mnie wszyscy
Miłujcie się wzajemnie
Panie mój, cóż Ci oddać mogę?/lub
Witam Cię, witam
Ja wiem, w kogo ja wierzę
U: Dziękczynne pieśni śpiewajmy
Dziękujemy Ci, Ojcze nasz
Niechaj będzie uwielbiony, Bóg nasz
Panie mój, cóż Ci oddać mogę /lub
Ciebie, Boże wielbimy
Dzięki, o Panie
Upadnij na kolana
Z: Różo z ogrodu raju rozkosznego
Sławny imienia Boga miłośniku
Pod Twą obronę
Kto się w opiekę
Boże, zmiłuj się nad nami

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dziecino słodka, czemu drżysz - nuty (SATB)