Święto Najświętszej Maryi Panny Matki Kościoła


R: Weź w swą opiekę nasz Kościół Święty 
Pd: Królowej Anielskiej 
Maryjo, ja Twe dziecię 
Pełna świętości
Mesjasz przyszedł na świat (2-4) - (w nawiązaniu do Ewangelii J 2, 1-11)
Maryjo z dnia Zwiastowania (12-13) - (w nawiązaniu do Ewangelii J 19, 25-27)
Sławna Matko Zbawiciela (1-3) - (w nawiązaniu do Ewangelii Łk 1, 26-38) 
K: Bądźże pozdrowiona
Daj mi, Jezusa Pan zstąpił z nieba 
Chrystus Pan karmi nas (wówczas nie ma Pieśni Maryi na uwielbienie)
U: Uwielbiaj duszo moja 
Wielbij duszo moja, Pana 
Wielbi dusza moja Pana
Magnificat (różne wersje) 
Z: Cześć Maryi
My chcemy Boga 
Tysiąc razy pozdrawiamy 
Bogarodzico, przeczysta Panno 
Serdeczna Matko (1, 9)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dziecino słodka, czemu drżysz - nuty (SATB)