XVI Niedziela Zwykła, C,

XVI Niedziela Zwykła, C,
R: Tylko Bóg mi dopomoże (w nawiązaniu do Antyfony na wejście)
Boże zmiłuj się nad nami (w nawiązaniu do Kolekty)
Boże lud Twój (w nawiązaniu do Kolekty)
Będę Cię wielbił, mój 
PanieTwych, Panie łask
Ty, wszechmocny Panie

Pd: Wszystjko Tobie oddać pragnę (w nawiązaniu do Modlitwy nad darami)
Wszystko Tobie, dziś oddaję (w nawiązaniu do Modlitwy nad darami)
Chrystus, Chrystus to nadzieja
Com przyrzekł Bogu
Duszo moja, słuchaj Pana
Niechaj z nami będzie Pan (zw. 1-3)
K: Otwórzcie drzwi Chrystusowi (kilka razy sam refern z pieśni), (w nawiązaniu do Antyfony na Komunię - Ps 111 (110), 4-5)
Przyjdźcie do mnie wszyscy (zw. 5, 6, 7), (w nawiązaniu do Antyfony na Komunię - Ps 111 (110), 4-5)
Bądź uwielbiony miłosierny Boże (w nawiązaniu do Antyfony na komunię - Ap 3, 20)
Zróbcie mu miejsce
O Święta Uczto
Karmisz Panie
Jezu w Hostii
Idzie, idzie Bóg prawdziwy
Panie zostań z nami
Jezu drogi, Tyś miłością
Pan Jezus już się zbliża
Pan wieczernik przygotował
U: Panie mój, cóż Ci oddać mogę
Czego chcesz od nas Panie
Dziękujemy Ci, Ojcze nasz
Chwała, moc i dziekczynienie
O Panie, Tyś moim Pasterzem
Z: Jezu zostań w nas
Niechaj z nami będzie Pan
Pod Twą obronę
lub pieśń do Matki Bożej

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dziecino słodka, czemu drżysz - nuty (SATB)