Wniebowzięcie NMP (Matki Bożej Zielnej)

Wniebowzięcie NMP (Matki Bożej Zielnej)
R: Dziś zabłysnął wielki znak na niebie (Hymn brewiarzowy)
Ku szczytom nieba podąża (Hymn brewiarzowy)

Wesele śiwiata (Hymn brewiarzowy)
Słońca promienie, jak szatą Cię stroją (Hymn brewiarzowy)
Gwiazdo zaranna (wersja ze zwrotką: (...)Wspomóż nas biednych, o Wniebowzięta! Módl się za nami, Królowo święta)
O Maryjo, czemu biegniesz w niebo

Już Maryja w niebo wzięta
Bogarodzico, wniebowzięta Pani
O Maryjo! Matko moja!
Wzięta do nieba Maryja
O Maryjo, w niebo uniesiona

Witaj święta i poczęta
Pd: Ciebie na wieki wychwalać będziemy

Matko Niebieskiego Pana
Święta Maryjo, biała Lilijo
Maryjo, ja Twe dziecię
K: Daj mi Jezusa
Bądźże pozdrowiona

Przyjdźcie do mnie wszyscy (1, 4)
Chrystus Pan karmi nas
Wielbij, duszo moja, Pana
U: Uwielbiaj duszo moja (jeśli nie było na Komunię Świętą)

Błogosławiony i jedyny Władco
Dzięki, o Boże Ojcze, składamy

Poświęcenie ziół i kwiatów: Chwalcie łąki umajone
Matko Pocieszenia (1, 3)
Zdrowaś, Maryja (1-3)
Z: Boże coś Polskę

My chcemy Boga
Cześć Maryi, cześć i chwała
Dzisiaj pozdrawiamy, Maryjo, Ciebie
Królowej Anielskiej śpiewajmy

Odpowiedź do modlitwy wiernych (śpiewana): -Niechaj Pełna Łaski wstawia się za nami- lub -Wspomóż nas biednych, o Wniebowzięta! Módl się za nami, Królowo święta- lub -Wstawiaj się za nami, Królowo Wniebowzięta- lub Matko Boska, za nami wstawiaj się-

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dziecino słodka, czemu drżysz - nuty (SATB)